Tuesday, August 24, 2010

sibuk.sibuk.

salam tengah hari.
wah. lama tak menjenguk.
walaupun takde la lama sangat kan.
maap. minggu ni bizi dengan test. semua warga ump sekarang tengah berperang dengan mid-term test. minggu ni jugak aku bizi dengan presentation. dengan assignmnt.
maklum saja. next week dah nak balik raya.
tak sabarnya.. :D
 
semalam baru lepas 1 test. discrete math. berdebar pergi test. macam jawab final.
kalau dah buat ramai ramai dekat kompleks sukan sekali dengan kos lain tak macam final ke rasa? dulu final pun macam tuh. sekali harung semua ambik test.
lepas jawab. alhamdulillah. semua dapat jawab. yang penting semua soalan jawab. :)
next test sabtu ni dan khamis depan. orang nak balik 3hb tu. nak jugak buat test 2hb. haih. sabor je la.

oh. my ex-rumate cakap. macam best je bizi dengan test semua.
haha. sarah. rindu nak sibuk sibuk pegi test. buat assignment ke. ;)
sibuk sibuk tengah malam tak tido. melayan barn buddy bila bangun tido.
haha. serius. aku pun rindu jugak. bila kau nak melawat aku kat daerah gambang ni. last semester di sini. next sem aku dah berangkat pulang ke kampung tercinta pulak. :D

eh. dah pukul 1.16. pukul 2 kelas discrete math. discrete lagi? haha. yer. sem ini teruja dengan discrete. sebab aku rasa dulu aku belajar takde banyak benda sampai macam ni.



aku: abang dah tanya tema raya kali ni nak warna apa. oho. ikut hati aku sah sah biru. :D


adios!!
with ღ
n@n@


2 comments:

said...

yesssssssss!!
barn buddy la paling aku rindu.
hahahaha :D
org sibok stdy, aku sibok menuai :P

Siti Farhana said...

haha..
tahu dah ko tu.
:D