Sunday, August 15, 2010

hari graduasi.


assalamualaikum. selamat petang. =)

musim hari graduasi.
sana sini dalam facebook semua pakat letak gamba konvo masing masing.
mostly rakan rakan yang sebaya dengan aku.
yang satu sekolah dulu. semua dah berjaya dapat degree atau diploma masing masing.
ada yang dah sambung master pulak. sekejap nya masa berlalu.
dah 5 tahun tinggal alam sekolah. terasa macam baru semalam je aku duduk dalam kelas. bergaduh. ketawa. makan dekat ds. jalan pergi masjid. =)

memandangkan aku belajar 3 tahun 1/2. tahun depan lah baru aku dan rakan rakan akan konvo. lewat setahun dari orang lain. insyaAllah kalau panjang umur.
seronok tengok orang konvo. dah dapat ijazah. penat lelah belajar 3 tahun dah selesai. mesti tak tergambar rasa gembira tuh. mak ayah semua senyum gembira. susah senang mak ayah cari rezeki untuk kita belajar akhirnya akan dibalas. walaupun tak terbalas rasanya.

aku dah cakap dekat family. aku grad semua orang kena datang. haha. tak kira. abang dgn k.eda kena ambik cuti jugak. papa mungkin time tu dah bersara. so, takde masalah. mama always available. dikme? apa salahnya ponteng kelas untuk kakak tersayang. haha. auntie tersayang, maktih & makuda pun wajib dtg. habih aku angkut semua. :D
oh. yana. nak datang tak?? hee..
apa apa pun, itu semua perancangan kan. apa yang jadi tak tau.

untuk smua rakan rakan yang dah grad, ex-Sek.Keb. Selama, ex-Gerik & ex-PDRM. 
tahniah. =)
nak sebut nama sorang sorang ramai sangat. =)
tak lupa untuk rakan rakan ump yang nak grad bulan 10 nnti.
mostly utk ida & fa yg tengah sibuk cari baju. :D
tak lama dah korang tu. sebulan je lagi. haha.
congratulation sis!


aku: teringat masa konvo dekat sekolah dulu.


adios!!
with ღ
n@n@



3 comments:

Nurul Ain said...

teringat grad dekat gerik dulu..besh2..hee~

(^.^)

Siti Farhana said...

nurul ain:

haa.. terigt kan??
haha. dh lama dh grad tu. hmpir2 lupa waktu tu. :D

Y a N a said...

ko nk jemput aku dtg tak??heheh..
blh gak aku jalan2 g pahang kan..huhu