Thursday, December 16, 2010

big boss.

Day 06 - Favourite superhero and why.

Gud morning. dah pukul 12.40 pagi. kira selamat pagi lah. :)
ehem. challenge dah tak jadi challenge dah. seperti yang aku kata dulu, semenjak dua menjak ni malas nak hupdate. on9 pun jarang-jarang sekali. menikmati cuti. seronoknya duduk rumah. tambah pulak sejak dah ada lesen memandu ni kan. anytime.anywhere. jalan je. tapi still tak lepas dari pekan selama ni lah. jangan harap big boss nak kasi. hmmmph.

tapi tengah malam ni 'ter'rajin pulak kan. the 6th challenge. superhero yang paling diminati. seingat aku, tak pernah lagi aku minat mana-mana superhero. tak kira la sama ada luar negara atau dalam negara. hang tuah hang jebat ke. batman superman ke. semua tu aku tak ambik kisah la pulak. so, macam tak best pulak kan nak tulis pasal ni. macam tak berjaya jugak entry kali ni. ermm...

tapi. for sure semua orang ada super duper hero masing-masing. sape lagi kalau bukan ayah kita kan. itu hero yang takde ganti lah. forever and ever. cerita sikit la pasal my hero, my papa. muka garang. ada misai. almaklum lah, bekas askar. jarang nak senyum. tapi kalau senyum, comel je tengok. haha. kalau orang tengok, mesti cakap papa garang. tapi sebenarnya, papa la yang tak pernah marah. tak pernah pukul kitorang adik beradik. jentik pun tak pernah lah. sebab mama dah garang kan. rajin marah kitorang. papa kena la jadi tukang pujuk. tapi kan. tapi kan. adik aku sorang tu takut dengan papa. sebab papa selalu marah dia. :D

 dan aku pun berangan one day nak dapat suami macam papa. macam abang. tapi orang cakap, kalau kita mengharapkan macam tu, selalunya tak dapat. yeke??
terpulang lah kan.


this is my papa. comel kan? hahaha.


aku: totally spies boleh dikira superhero tak? best lah kartun tu.



adios!!
with įƒ¦
n@n@

3 comments:

Y a N a said...

totally spes superheroin la..haha

Robot | Sakti said...

hensem

grr...

Siti Farhana said...

yana:
haha. a'ah la. superheroin. superwoman. haha. silap daaa..


robot|sakti:
ceh.. :D mekasih. haha