Saturday, December 04, 2010

tell me your wish.

Day 04 - A habit that you wish you didn't have

sekejap je dah masuk hari ke-4. begitu jugak sekejap je aku rasa dah dekat 3 minggu kat rumah ni. tak terasa. so. kali ni pasal habit. erm. lepas pikir punya pikir la kan. habit yang aku harap aku tak ada la kan..... 
main facebook. haha.
 
betul la. aku harap sangat aku boleh tahan diri ini dari tak bukak facebook. ataupun paling koman bukak sekali sehari je kan. semua orang tahu, sape ada facebook memang akan ketagih punya. same with me. bosan-bosan, bukak facebook. habis studi, bukak facebook. bangun tido bukak facebook. cess. macam hape jer.

dah la tu. dah ada profesion baru. stalker. haha. eh. tapi seronok apa stalk-stalk orang ni. macam hiburan la. boleh ketawa-ketawa. tapi. sedih pun boleh jugak. dulu pernah jugak deactivate akaun facebook nih. tapi bertahan sekejap jer. tak tahan tengok orang tag-tag gamba lah. komen sana sini. cehh.

tapi memandangkan sekarang ada kat rumah kan. mood nak berfacebook tu kurang sikit. cerita kat tivi lagi best kot. dari nak melayan benda alah tu. kadang tu boleh la, bukak sehari sekali jer. tu pun sebelum tido malam. kadang tengah hari online, malam tak online dah. siang penat buat kerja. malam adalah waktu untuk merehatkan badan. ye ye je. haha.


aku: rasanya. korang pun wish tak nak ada habit ni kot. ke aku je.


adios~~
with ღ
n@n@



No comments: