Friday, December 24, 2010

fitnesse dan omega.

Day 07 - A picture of someone / something that has the biggest impact on you

Jumaat sudah. means. tinggal lebih kurang seminggu je lagi before semester baru bukak. itu jugak bermakna tinggal seminggu je lagi before aku mula praktikal. ummph. tak feel pulak nak mula kerja ni.

hari ni nak sambung cabaran hari ke-7. well. penat jugak pikir idea tentang tajuk. i do have someone that give the biggest impact to me. tapi malas ah nak cerita. haha. ehem. ehem. memandangkan tengah menjalankan kempen "jom jogging" dengan my besfren kat rumah ni. kitorang pun menjalankan aktiviti "jom makan fitnesse" jugak. berebut kot makan fitnesse dengan dia. tiap pagi lepas joging makan. malam pukul 8 makan. konon nak jaga makan la kan. dah kate nak diet kan. makan harus lah dijaga jugak. sia-sia la pi joging tapi lepas tu hentam makan banyak.



tada..fitnesse & fruit. my fevret la setakat ni. ada 3 perisa. tapi antara 3,3 aku suka yang ni lagi. sekotak ni tahan la seminggu. kalau sebulan 4 minggu tak ke 4 kotak. aku baru makan 2 minggu. so, dah 2 kotak habis. aku sorang. diulangi, aku sorang je melantak benda alah ni. sejak-sejak tengok iklan la nih. ish.ish.ish. berat terkini? tak tau lagi. tak berani nak timbang dah. haha. betapa hebatnya fitnesse ni menggoda aku. tapi makan cereal ni memang kenyang sampai tengah hari. malam pun makan before pukul 8. tahan la sampai nak tidur. kalau tidur pukul 10, takdenye rasa lapar.


punya nak diet kan. sanggup tau beli seminggu sekotak. minum dengan susu omega. giler lah. susu pun nak demand tau.



aku: tapi kalau dah hari-hari asyik masak makanan best-best jer, diet pekenamanya.
 
 
adios!!
with ღ
n@n@

3 comments:

JMR said...

diet smpai sukses! gud luck masuk alam prektikel!:-)

Anonymous said...

dah masuk praktikal, pagi2 belasah mee goreng, bihun goreng, nasi goreng, kuetiaw goreng... hahaha.. tgh hari p McD plak.

Siti Farhana said...

encik anonymous: ish...suka hati la.. :D