Thursday, December 02, 2010

top chef.

currently. my fevret tv show ialah rancangan top chef.
tapi sekarang dah masuk season 4. bila masa ada season 1, 2, 3 pun aku tak tau. hari ni hari last day siaran ulangan dia. means, dah final day la untuk season 4 ni. aku pun tak tau bila masa ada rancangan ni. dulu dok tgk hell's kitchen jer. 

cehh. rancangan pun nak masak-masak kan. best la tgk diorg memasak. pastu jadi cantik. tengok macam sedap je. tapi bukan cita-cita aku nak jadi chef. aku suka tengok ja benda cantik-cantik ni. jadi chef kena kreatif. buat lain dari yang lain. dari 2 minggu lepas dok tengok cerita ni, tiap-tiap hari. and aku adore sangat dengan chef spike. tapi dia dah keluar semalam. kalah dah. huhu. tapi suka jugak dengan antonia. calm je. tak kalut macam orang lain. eh. sape menang kali ni? rasa dah sampai season 6 kot rancangan ni. ke aku sorang je yang tengok. haha.






aku: jadi chef untuk family sudah. kan.


adios~~
with įƒ¦
n@n@

No comments: