Friday, December 03, 2010

crispy popia.

Day 03 - A picture of you and your friends.
hari ni dah masuk hari ke-3 cabaran. dan jugak hari ke-3 bulan disember. semangat masih tinggi. berkobar-kobar lagi. harap-harap ianya bertahan selama sebulan nih. hehe. ok. challenge hari ni berkenaan gambar lagi. aku suka la letak-letak gambar nih. tak yah explain banyak-banyak. tapi ye je lah aku ni. satgi ada jugak merepek macam-macam. haha.


before ni asyik letak geng propa je kan. kali ni aku letak gambar diorg pulak. sebab diorang yang menceriakan hari-hari terkahir aku kat ump sem ni. cheewaah. ayat tak boleh blah. well. nak cerita apa eh pasal gambar ni. oh. dari kanan. farhana. nama kami sama. :D
sebelah tu fa. sebelah tu ida. last sekali tu aku la. tak kenai saja la. ada sorang lagi. hanis. tapi disebabkan dia jadi camerawoman. takde la dalam gambar. ini last day jugak kami bersama-sama.

time ni kitorang tengah makan crispy popia. ida mengidam. kami pun layan je. not bad jugak la popia tu. walaupun tak cukup inti. semua makan penuh selera. first and last time kot aku makan popia tuh. kalau jumpa kat mana-mana lagi mesti nak beli lagi. nyum. nyum.


aku: tiba-tiba mengidam johnnys pulak. aih.


adios!!
with ღ
n@n@
 

2 comments:

ida said...

kaq...kan dah mkan johnny ary tue.....mngidam agy kerw????keh3x...

Siti Farhana said...

ida. akk ngidam sbb trigt kta mkn hari tue laa. haha.