Thursday, January 24, 2013

keep smiling.


terasa nak menulis setiap hari..kenapa tah minggu ni rajin benar nak menulis..mungkin sebab u takde kot zarif, then i penat mata tengok coding then siti pun sibuk dengan dia punya testing then ofis pun atau spesifiknya team kita pun lengang je..me and reza buat kerja dengan tenang tak ada orang kacau.. :D
especially i rasa tenang sebab tak ada u kacau. :p
so, cepat sikit balik ofis, sebab nanti habis semua cerita i pergi tulis dekat blog pulak..

aku tulis entry ni semalam..sebab hari ni aku akan tak ada nak tengok blog dah sampai isnin nanti..dan sebab aku tengah rajin ni kan..rindu dengan kamu yasmin..dah lama tak berborak kan kita..dah banyak benda aku tertahan perasaan..i can guarantee u once kita jumpa personally, air mata aku yang keluar dulu..dugaan Tuhan..tiba-tiba saja rasa tak yakin dengan keputusan yang dibuat dulu..sebab? aku sendiri pun masih mencari-cari sebab kenapa jadi begini..beberapa kemungkinan yang aku buat, mungkin aku belum bersedia dengan apa yang bakal aku lalui..banyak persoalan yang sentiasa aku persoalkan...persoalan yang memang tak ada jawapan lagi..sebab ianya tak akan sama dengan orang lain..mampu kah aku? itu yang selalu aku fikirkan..

setiap hari aku membina kekuatan diri..berdoa kepada Allah supaya aku kuatkan hati..mungkin separuh daripada kekuatan itu dah ada...separuh lagi... :) belum ada lagi..

rasa nak balik duduk perak..taknak duduk kuala lumpur..

source : destinationjannah.tumblr

keep smiling..whatever happens, just keep smiling...

No comments: