Monday, January 21, 2013

counting days...

assalamualaikum..

minggu ni kerja 3 hari..seronok! sebab memang dalam hati ni dah semakin kurang perasaan nak bekerja pukul 9 pagi sampai pukul 6..nak bekerja tak ada masa yang tetap..tapi kena tunggu green light dari future husband dulu..dia kata ok, baru ok nak hantar surat..sebab dia pun tengah tunggu green light..hehe..

oh..dan tak sabar jugak menunggu hari sabtu dan ahad ni..


seperti Amalina Peter cerita semalam dekat STS, sebelum pergi spectacular mereka, dia dan suami, tak nampak langsung jalan untuk berkahwin..2 minggu lepas attend spectacular, dengan izin Allah S.W.T dia terus nikah..and everyone is surprised..diri dia sendiri pun terkejut jugak apatah lagi orang lain kan..apa ada dengan spectacular? let me go first then baru i share dengan korang yer..since this is my first spectacular..and of course la aku super excited..ada orang kerja 9 pagi 6 petang excited dengan kerja dia? kalau ada aku tabik. sebab aku tak.. :)

disebabkan terinspirasi dengan kisah Amalina dan Abqari, mana tahu balik spectacular seminggu terus nikah ye dak..ahaha.. :) apa-apa pun semua dengan izin Allah S.W.T..masih mencari-cari jalan untuk melengkapkan ibadat yang satu ini..doakan lah untuk kami yer.. :) dear future husband, let's work together. :) for those yang pergi spectacular, see you guys in spectacular!!!

tweettweet : selamat menyambut maulidur rasul. maulud nabi jangan dilupakan. :)

No comments: