Thursday, January 07, 2010

hari yg memenatkan hari ni

ngntuk..
gastrik muncul balik..
lpas kelas distributed trus p mkn laksa..
xigt laksa tu pedas..
lpas makan nek bilik terus baring...campak beg kt sebelah...
tudung xbukak...perut menggila...
angin dalam badan mmberontak nak keluar...
terus lari g toilet...finally, rugi laksa rm 2.00 aku tadi....
perut kosong balik...last2 bancuh susu, makan biskut...tido...smpai pukul 8.30 td..
perut dah kurang gila...tp still xbaik lagi...
xkan sebab aku skip lunch aku terus jadi gini...haih...mmg aku kena makan setiap masa...
oh ye..en.raimi bebel2 kat aku...pastu suruh aku minum susu kambing...
susu kambing????cukup la aku minum masa kat hospital hari tu...
tu pun dipaksa dgn papa...
sori en..kalau awak ada depan mata saya, bancuh susu tu kat saya...tgk saya minum, baru saya minum kot...kalau x...u know me right....hehe...dh sekarang minuman harian aku adalah susu lembu....bg happy sikit perut nih...kalau x dia menggila lagi...

haa...hari ni 1st day kuliah distributed sytem...dgn lec foreigner...dari pakistan....serius kena fokus dgr dia cakap...klau lost sekejap, konfem pning kepala balik...tp, ok jugak en tu ngajar...xde la susah sgt nk faham...dan asignment dh mula jenguk2 kn diri...
PSM???belum mula lagi...
en.wan cakap week 5 dh kena siap....80% siap....hmm....
peningnya....mna nk cari coding nih......xleh ke aku wat mcm masa 1st year dulu2...c++ jer...
huhu....c++ tu senang rupanya bila dh msuk 3rd year ni...dulu bukan main susah bebenor je rasa...
urm...enough la serabutkn kepala nih...
mau tido...terasa mcm nk demam pun ada...musim  salji sekarang kt gmbang ni...bak kate cik laila, jiran i dari 1st year smpi 3rd year skang ni kot...gambang pun ada 4 musim jugak...musim panas, musim sejuk, musim bunga, musim luruh...err..bunga ngan luruh tu xpasti pulak...mungkin saat bunga matahari tumbuh kot...huhu...
nites2 all...


adios~~
with įƒ¦
n@n@



No comments: