Thursday, January 07, 2010

pendrive



hehe...ini lah hadiah pendrive yg aku & ijan dapat dari en.wan P.A ksyangan kitorang...tetiba jdi ksayangan...huhu
wah..terharu...4Gb tu...mngkin en.wan dh sedia utk kasi semua anak P.A dia...
motif en.wan kasik knonnya pointer naik...tp aku naik sikit je pun..xde la byk mna...
lepas tu saje bg zai jeles...teringat kisah dia, tia & pendrive...mcm tajuk drama dh ha...
haha...
dah 3 hari masuk kelas...tenang betul jiwa...kelas free gila..ada 1 sbjek, technopreneurship...kna amik sem nih...dh nak kena pk pasal bisnes pulak...haduih...projek yg diberikan sngguh mncabar kewangan aku nih...haha...
mana taknya, nk kna buat research pasal usahawan yg ada kat malaysia..tp, mngkin boleh specific kat pahang kot...tp, majoriti grup aku nk bejalan ke t'ganu...
waduh2...ni bukan nk buat projek nih...ni nak melancong namanya...huhu...
okeh2..nk mengiron baju...esok klas pukul 8 & full...esok lah satu-satunya kelas aku yang full dari pagi sampai ptg...fuhh...


adios~~
with įƒ¦
n@n@


5 comments:

law said...

bestnyer dpt pendrive free..

izzah said...

siti kta share PA la bleh?jeles aku..

siti said...

law: tahu xpe...hehe..

izzah: bleh2...sila2...hehe..jom rmai2 jdi ank P.A en.wan..

norizansyahnan said...

xleh3~!

izzah said...

ijan dengki