Sunday, January 10, 2010

hari kedua yang memenatkan

selamat petang semua...
urgh...bukan baru bangun tido yer..
aku bgun seawal jam 9.30 pagi..
itu pun sebab pukul 10 ada meeting...tp rupanya meeting tu pukul 9.30...tapi start pukul 10.30 jugak..mr.presiden pun dtg lmbat...haha...biasa la...dh lama xmeeting2 nih...ni baru 1st time meeting..almaklumlah, dah nak letak jawatan..nak buat pilihanraya & macam2 benda lagi nak dibuat...
okeh2..bukan nak cita pasal meeting..itu crita kemudian hari..

nak cerita pasal semalam..kluar nonton wayang sama rakan2..mint, su, & jejek..misi utama mmg mau tgk wayang saja...nak tgk avatar 3D..even dh hmpir sebulan crita ni ditayangkan, tp ni baru ada ksmpatan...tp panggung ttap pnuh jugak tau..!huhu..
smpi East Coast Mall atau nama popularnya ECM pukul 3..tiket pukul 5.45 baru ada...
makan2..round2...window shoping...solat sume...baru tgk wayang...
3 jam okeh...pening mata aku pakai spek tu...

dah lepas tgk wayang sume..pukul 10 baru kluar dari mall tu..nak dijadikan cerita,, cari kereta..tgk2 kereta...ya Allah...apa dah jadi...tayar pecah..pecah ke pancit xtau...aku assume je pecah...nasib baik la ade jugak laki...w'pun sorg...kalau kitorang bertiga je, mau terus kol sape2 dtg amik je terus...dh nama pmpuan, tau bawak je kan..haha...tp, tayar spare pulak botak sebelah...haih..tawakal je lah...smbil2 jejek tuka tayar, kitorang belajar sikit2 cara menukar..in case la kan kot2 tgh drive sorang2 jdi gitu....tapi, memerlukan tenaga yg kuat nih...aku rasa, kena gi gym, exercise, baru mampu kot..haha...

setel tukar kereta, nak pegi pam tayar pulak...sekali rosak pulak pam tu...angin dari tayar kluar pulak...aduh, pancit tayar depan...dh pukul 10.30 dah ni...perut aku dah bernyanyi2 ni...karang dia buat perangai menggila balik kang...xpe2..sabar je..tahan perut...lepas setel isi angin dalam tayar, terus balik...masing2 dh xsnggup lg dh nk berlama2...menakutkan sungguh kereta ni..sumpah xmau naik dah...dgn kereta terhenjut2..mmg dh nazak sungguh aku rasa...huh..
apa2 pun aku bersyukur sbb selamat smpai kat ump...walaupun jam dah pukul 12 tgh malam...heh..serius penat...penat menahan perasaan takut....



 
org2 yg excited pakai spek 3D..huhu..


aku: en.raimi xkasi aku bawak kereta selagi xbawak dgn dia....dah tu bilanya nak bawak dengan kamu encik oi...rugi la amik lesen...huh....jangan harap... :p




adios~~
with ღ

n@n@

No comments: