Monday, January 11, 2010

latihan industri

T_T
sedih..hmm..sabtu lepas ada taklimat L.I..
walaupun aku xbuat praktikal lagi sem depan..saja pergi dgr..persediaan utk sem akn dtg...
lepas dgr taklimat..semua orang excited buat preparation utk L.I...
zai dgn tia dah beli file..ijan dah beli envelope..semua orang dah sibuk dengan nak buat resume..cari tempat...
aku...
T_T..
walau apa pun aku gembira dengan diorang...masa aku belum tiba lagi...
kalau aku jadi diorang pun mesti aku excited...
hmm...aku mesti rindu diorang sem depan...rindu nak pergi kelas sama2...
rndu nak pegi shoping sama2...keluar makan sama2...gosip2...
mesti aku akan rndukan propanist jugak... T_T

tadi baru daftar untuk jobstreet...



banyak company yang nak amik untuk internship...
bila tengok benda ni..lagi menambah rasa sayu dlam hati aku nie..
T_T
sayu...
hmm...harapnya aku dapat tempuh satu sem lagi dengan tabah...belajar dgn junior...
haih..mesti rasa terasing nanti...

untuk kawan2..aku doakan semoga korang berjaya...jgn la lupa aku sorang2 kat sini...


aku: ingat xmau nangis..tapi tetap nangis saat tulis entry ni... T_T


adios~~
with įƒ¦

n@n@

9 comments:

aZie 4eVa said...

siti...
jgn cdeh2..
sumenye da d'tetpkn oleh yg Maha Esa..
ape yg penting, tabahlah dgn stiap ujianNya...
moga kte sume peroleh kjyaan hdp.. Amin.. :)

[z@ck] said...

gud luck!
=)

norizansyahnan said...

alo ti ko kecik ati ke ngan ap aku ckap smalam....
wowowo sorry aku xsngaja...
maafkan aku eh...
xpe... nanti klu nak LI, ko LI r kat tmpat keje ktorang huhuhu

Siti Farhana said...

azie: =) thanx..itulah..semuanya dh ditetapkan..sabar & tempuh dgn tabah je..
=)

zack: thanx girl! =)

ijan: haha..xde lah..xterasa la...sedih je bila teringat...nnti korang sume dh xde...msti rndu nanti..hehe...bleh2..ade kosong je korang kena inform aku terus..hehe..

Unknown said...

jangan lah nagiss :)

Siti Farhana said...

cik epal: xnangis dah...hehe..kalau terigt je rsa sdih..

lel said...

relax bebeh
aku kan 4yrs
tp aku nk LI bln 5 ni
nnt booking bilik dkt ngn bilik aku yeaa

Liana Mohd Basar said...

alala ct,aku bace lg sedeyh..
huhu..ko ni..=(

Siti Farhana said...

cik lela: bleh yer request gitu??klu bleh mmg mau...kta kan dh berjiran sjak 1st year lgi..mmg kuat jodoh kita...hehe...tp rumate pun tatau nih..dh sume satu kos..konfem sem dpan rumate ngan org len...hehe..

olliey: nape sedih pulak..aku yg ptut sedih ni...huhu