Sunday, March 28, 2010

[10 honest truths about me]

disebabkan ada orang merajuk aku xjawab tag dia..so, aku buat lah..
haha.. :D





10 honest truths about me..
(macam dah cerita je dulu..xpe..aku cerita lgi.. :D)


1. nama aku siti farhana bt mohd said

2. umur aku 22 tahun 9 hari..sempat lagi sape2 yang berhutang hadiah dgn aku nak kasik..aku sudi terima..

3. aku skarang final year student, bachelor of computer science, major : software engineering..

4. warna kegemaran aku : biru, hitam, putih..

5. aku suka baca novel melayu..novel omputih yg aku penah baca twilight ja..tu pun sbb excited dgn crita tuh.. :D

6. cita-cita darjah satu ada tiga : peguam, doktor, cikgu..tapi 1 pun xkena haha..
cita-cita Tingkatan 5 : doktor gigi
cita-cita sekarang : software engineer @ software tester.. (tu pun sebab dah blaja kat U)
xlupa..nak jadi seorang anak, isteri & ibu yang solehah..itu penting..amin..

7. aku xperamah..kalau nak kata aku sombong pun bleh..pendiam ja..tpi kalau dah lama kenai aku, bising kot..bleh cerita berejam 1 hari.. :D

8. aku pergi kelas xbawak kotak pensil pun..aku bawak 1 pen biru, 1 pen hitam, 1 pen merah, pembaris, pemadam, 1 pen gold & diikat dengan getah..simple..sbb kotak pensil aku penuh dengan pen warna warni..xcaya tnya classmate aku.. :D

9. tinggi aku 160 cm..berat aku 54 kg..normal..tp aku nak berat aku jadi 50 kg ja..bila??ntah..tnggu bulan puasa kot.. :D

10. aku xsuka rama-rama dan kupu-kupu..walaupun cantik aku tetap xsuka..sebab dia suka terbang2..pastu hinggap merata..geli lah..haish..


aku: oh..mata dh mengantuk..sistem xsiap lagi..databse banyak lagi..ohooi...

adios~~
with
n@n@

4 comments:

Pakcu Sofi said...

aku suka no 8 sebab aku selalu buat jugak

-salam perkenalan-

Siti Farhana said...

gud2.. =)
slmat kenal jugak~!

meo188 said...

tingginye....

siti said...

meo188: tinggi ke??ada yg lgi tnggi dari ni kot.. :)