Sunday, March 07, 2010

blog giveaway

BLOG GIVEAWAY



sambil2 blogwalking, aku terjumpa blog Lin Handmade Greeting Cards..
menarik semua2 kad yang owner blog ni buat.. :)
so, disebabkan ada giveaway, saja nak mencuba nasib..
kalau dapat hadiah ni, aku hadiahkan dekat sorang kawan aku yang mmg minat giler dgn kraf2 ni..saje nk buat surprise... :D

senang je nak join..juz jadi follower, buat entry psal giveaway ni..
easykan?? :)
so, sape2 nak join lagi..& nak tau maklumat lebih lanjut...sila lah pegi sini..


aku: memandangkan besday i dah dkat, tiba2 terasa nak buat contest pulak..
boleh x??? :D



adios~~
with įƒ¦
n@n@

4 comments:

ini blog wirdah said...

ko buat contest, aku mesti join. hahaha,itupun kalau senang la :)
upload gambar ke .

Siti Farhana said...

ahahaha..
insyaAllah..dlam perancangan...
ko suka eh gmbar2 ni..
:D

Aisyah said...

dah wat belum contest nye ct?..

Siti Farhana said...

belum lagi la aisyah...huhu..