Wednesday, March 03, 2010

makanan

erm..tarikh yang cantik..3/3/10..
ada ong x tarikh ni??hehe..okey, tdi lepas solat zohor lelapkan mata jap..lelap je yer... :D
bgun2..terasa lapar..uih..rsa tgh hari dah makan...sekejap je dah terasa lapar balik...
lepas tu aku terigt la mknan zai tengah hari tadi...dull je makanan dia..
oh..buat pengetahuan semua, kitorang mmg mcm ni..suka tgk mknan masing2..tgk lauk apa..ceria ke x lauk tu...banyak ke x..hehe..
tapi makanan zai mmg selalu yang paling dull..dull macam mana??
lauk2 dia mesti xberwarna & x meriah...kadang amik ayam masak kurma + sayur kobis goreng...
kadang telur goreng...
hehe..kalau yang lain2 ni..selalu, mmg meriah mkanan masing2...
apa yang membuatkan aku terfikir, betul ke warna makanan boleh mmpengaruhi selera makan kita??

hehe..tengah hari tadi aku makan nasi dengan lauk ayam kunyit..dah nama kunyit mesti la nampak mcam meriah kan nasi tu...sayur??aku bukan penggemar sayur sgt..hehe..so, aku mkan ayam je..
laju jugak la aku makan berbanding semalam...
semalam aku makan telur mata kerbau + tauhu goreng sambal + kuah tomyam...
dull jugak tu...tp mmg xberselera sgt...
ke sebab kuah tomyam dia aku rasa manis..hehe..xtau lah...tapi mcm tu lah aku rasa...
yela...1st impression tu kan penting...hehe..
macam2 kan aku ni...no wonder la en.raimi tu bising cakap aku ni memilih...hei! mestilah memilih..kang xsedap, xhabis, membazir..bising jugak... :D
tapi aku makan je mana aku rasa nak makan....

haa..ok lah...selamat makan semua...



amacam???tertarik x kalau tgk makanan mcam ni... :D
source: google


aku: dah lama xselera nak mkan kat kafe..terigt makanan kat rumah...sedapnya~~~~


adios~~
with  įƒ¦
n@n@

1 comment:

Aisyah said...

ade gambo super Mario..
ni bukan tertarik nk makan...
rasa seram nk makan...ngee