Friday, March 19, 2010

jiwa sensitif = tok bomoh

whew..dah lama xmenulis..minggu ni aku xde mood yg bagus nak menulis..
idea banyak..mencurah-curah...everyday aku rsa nak menulis...tpi, asal duduk dpan laptop..terus jdi xde mood...
lagipun, minggu ni aku banyak sangat group presentation...habis 1, ada 1 lagi..berturut2..dan semuanya selesai semalam..hari ni rasa relax sekejap...sekejap jer...sbb assignmnt lain banyak menanti...
aku rasa boringnya hidup aku ni..setiap hari buat benda sama ja..
bangun pagi...pegi kelas..balik kelas..ngadap laptop...makan..minum..solat..tidur...
ulang2 setiap hari..xde aktiviti menarik pun...sedihnya...
kalau ikut next week pegi Melaka..mandarin camp..tapi xdapat ikut.. T_T
sbabnya??..hurm...sedih2..
ah..xmau cakap....tnggu aku dah habis baru aku nak cerita balik...

hari tu kelas techno..lecturer aku masuk sikit pasal potensi diri...kiranya kita ni sesuai kerja apa la kan...
kira punya kira..aku dapat no 6..dia cakap org no 6 ni jiwa sensitif..trasa sikit cpat je air mata keluar...mnat kearah seni2 sket la..muzik suma la...okeh..agak betul la apa lecturer aku cakp tu...mmg aku jiwa sensitif..xdapat dinafikan..org tgk je aku ni ceria2..gila2..ni pun aku dah berusaha nak keras kan hati...kalau aku menangis, msti org cakap aku manjakan...lpas tu mngada-ngada lah...sikit2 nak menansgis...even aku xmanja pun, aku mmg cpat mnangis...setiap perbuatan..setiap perkataan yg buat aku terasa, aku mmg akan terasa..
tapi sekarang, kalau aku terasa, aku smpan ja..pastu mnangis sorang2...snang mcm tu...org x mngata, hti aku pun xb'+ sakit..nak kata emosional pun boleh la kot..well..i am who i am...suka hati korang lah nak cakap aku apa..dan disebabkan perangai aku yg cepat terasa ni, aku selalu terasa ada org nak buat aku cemburu..heh..mngkin perasaan aku la kan..tpi kalau dah selalu dia buat bnda yg sma...wlupun dia xtujukan benda tu kat aku..tapi aku dapat rsa something yg lain la..xpe..just wait n see je nnti..tgk la mnggu depan...mesti ada lagi..

ok..berbalik kisah potensi diri tdi..dah melalut banyak pulak.. :D :D :D
1 benda yg aku xboleh trima..disbbkan org no 6 ni kearah seni2 sket...boleh pulak termsuk seni ilmu hitam...dia kata aku ni sesuai jadi tok bomoh...hampeh...tak pernah terfikir kot seumur hdup aku nih...haha..merepek jer...dunia zaman sekarang..tok bomoh pun ada degree tau...hahaha..
i know its juz joking..buatnya jadi betul nanti..aku yg kna gelak balik...haha...


ok2 lah..itu saja lah dulu...aku nak belajar...belajarkah??rasa mcm nak smbung tgk 3 idiots...hahah...
till then..


aku: bila en.raimi nak kasi gamba nih...kecik hati ah cenggini...huh



adios~~
with
n@n@

2 comments:

Yasmint said...

oh tok bomoh...
nk tilik nasib leh?

Siti Farhana said...

yasmint: amboih ko...aku xregister lagi...haha..