Friday, March 05, 2010

tak sukaa!

dah pukul 2.50 pagi..
aku xboleh tido lagi...pandai nasihat mint jgn tdo lmbt..tapi diri sendiri yg tido lambat...
hmm...tdi pkul 1.30 baru siap asignmnt Software Quality Assurance...
nak balik bilik suruh zai teman tolong tengokkan... :D
takut woo..tapi dekat kafe still ada orang lagi rupanya...tp tetap takut..
aku xboleh tido bukan saja...tapi bersebab...
hmm...tiba2 hati rasa sedih...
aku ternampak benda yang xsepatutnya...even benda tu dah lama berlaku...
still menusuk perasaan & hati aku nie..
sangat2 sedih sekarang...
pakcik bob dah la xde...dah keje skarang... :'(
xleh nak story mory... :'(

aku xsuka bila perasaan mcm ni datang balik...
baru tadi semangat nak buat PSM aku...tapi semangat berkobar-kobar tu hilang...
bukan senang Ijan nak pujuk aku suruh pegi jmpa SV kot...
& bukan senang jugak perasaan berkobar-kobar aku ni nak datang mcam ni...
akibatnya...ni lah...dh pukul 3 pun xleh tido lagi...
esok dah kena keluar pegi pusat kraf...nak pergi interview pulak tuh...
nanti esok mula la nak pening hape...esok jugak aku kena jumpa SV...
:'(

aku tak sukaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku benci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:'( :'( :'( :'(



aku: xsabar nak habis belajar...aku xnak duduk jauh2 dah... :'(


n@n@

2 comments:

Anna Boleyn said...

Y gundah gulana ni dear..Chill~ Sabar2.. last year kan?? Same class with Sarah right??Tak lama je lagi dah nak grad.. :)

Siti Farhana said...

hehe..thanx...
xde apa pon..biase lah..prangai xbetul sket.. :D
yup, last year..tp bkan sekelas..sebilik dgn sarah..hehe..