Tuesday, April 13, 2010

Projek Sarjana Muda


ALHAMDULILLAH...
itu perkataan pertama yang keluar dari mulut aku habis je aku di - evaluate...
lega x terkata..bak kata Yien "muka akak bersinar-sinar"..
hahaha..obvius sgt kah..tapi, aku rasa semua rakan-rakan aku pun macam tu jugak...tak terkata bila dah habis presentation PSM...

kalau x, semalam aku kena present sesi 1..8.30 - 10.30 pagi...tapi memandangkan ada masalah sikit, semua yang sepatutnya sesi 1 tunda pukul 4 petang...sakit hati jugak awal2 tuh...tapi mungkin ada hikmah kot...sempat lagi aku nak touch up2..nak make up kan sistem aku tuh... :)
awal2 pagi jugak aku dapat msg 'gud luck' pakcik Bob...wah, terharu aku...msa tuh dah la aku tgh setel kan lagi sistem aku mana2 yang xlengkap lagi...dapat msg, b'+ semangat nak habiskan jugak PSM nih...

aku kena evaluate 2 orang serentak...so, sekali je la presentation aku...xyah ulang 2 kali..nasib baik evaluator sempoi jer...walaupun aku rasa sistem aku tu simple sangat...xkisah lah kan..janji aku dah usaha sendiri...haha..
bila fikir-fikir balik...xsangka jugak aku dapat develop sistem sendiri...selama ni dok buat kerja group..sah2 la orang yang pandai coding, yang pandai programming ja yang buat...keja aku buat dokumen...haha...bangga woo...hasil usaha titik peluh sendiri...pandai jugak aku ni rupanya...hahaha...

tak lupa juga untuk rakan-rakan yang banyak bgi semangat kat aku...yang banyak bagi tunjuk ajar kat aku...nak sebut sorang-sorang banyak nama...hehe...tapi memang aku nak ucapkan terima kasih banyak2....
dan dalam saat-saat genting nak siapkan PSM ni pun, aku dilanda masalah yang bilanya tah akan selesai...mint..bob...bell...thanx ur support...kalau x, mesti aku xsegembira hari ni...mesti aku xmampu nak teruskan...nanti aku selesaikan masalah tu yer...korang doakan aku dapat kekuatan.... :)

dan terutama sekali mesti lah supervisor aku yang banyak membantu...Pn.Roslina Sidek...
betul la..supervisor ni mmg penting utk membantu kita...wlupun aku jarang pergi jumpa sebenarnya... :D
untuk mama papa...wlupun mama papa xfaham apa benda yang aku buat..tapi mereka sentiasa mendoakan aku...aku cuma mampu suruh mama dgn papa doakan aku jer...berkat doa dari mama dgn papa jugak kot aku boleh teruskan... :)

wah..banyak nye ucapan penghargaan nak buat..haha..nanti nak letak dalam tesis pulak...aku kena letak nama sorang-sorang ke??
my family : mama..papa..abang..dikme..yana.. :)
my supervisor : Pn.Roslina Sidek
my fren: zai..tiah..ijan..mint..bob..bell..
my rumate: sarah..izzah..mar..
hahah...ada lagi ke nama aku tertinggal...insyaAllah aku akan letak dalam tesis aku nnti... :)


aku: my classmate nak ltak x ha??pnjang senarai nama tuh...haha


adios~~
with ღ
n@n@

4 comments:

norizansyahnan said...

kalau tak letak siap ko...
aku conteng ko nye thesis
muahahah

Anna Boleyn said...

hehe dah lega dah ekkk :)
sory yunk lm dah x tnggal jejak kt cni. x smpat wooh. huhu. nnti i click nuff u yg i hutang hr tu. :) btw, bila start exam ??? good luck! :)

Siti Farhana said...

anakWakSyahnan: amboih..kejam naa..nk conteng tesis aku...huh...
aku letak laaa...aku dah niat nak letak...haaa... :p






anne boleyn: oh..sgt lega skarang...haha..its ok dear..i pun bz jugak skang ni...xsmpat dh nk blogwalking...mna2 yg sempat je..
exam start 23 nih..u too gud luck~! :)

norizansyahnan said...

hahahah skali skala
lalalalala