Saturday, April 24, 2010

kasut merah

salam..
selamat pagi..hari Sabtu..hari isnin ada 1 paper lagi...xpe, tu tgu sekejap..ahaha..boleh pulak gitu yer..alkisahnya petang semalam..habis paper ethics, niat di hati nak pergi mengurut badan..badan dah sakit2 sbb asyik ngadap dpan laptop, dari mula buat PSM smpi lah skarang...rabun mata aku pun dh bertambah power kot..tapi bila telefon-telefon makngah, xdapat..makngah keluar..so, keluar lah tanpa arah tujuan..smpi Kuantan, terus decide tengok wayang..berlagak mcm exam dah habis...




kami (aku, mint & izzah) tgk cerita semerah cinta stilleto..ok la tuh, cerita tu ja yg ada..dari mint nk tgk cerita Paiya..hah, tgk la dia sorang2 nnti... :D
bagi aku, ok la cerita ni..lawak dia yang best..jalan cerita pun ok la..xberapa sangat..mungkin sebab bahasa kot xberapa senonoh..cerita pasal kehidupan 2 buah family..1 family yang lifenya secara sederhana (family leto @ farid kamil), tapi hidup diorang sangat happy...gembira..dan 1 family yang lifenya sangat kaya (family stilla @ lisa surihani), tapi hidup diorang xgembira..mak ayah stilla ada prob.. :) mula-mula igt stilleto tu gabungan nama stilla + leto..tpi kasut tu pun ada kaitan dgn stilleto jugak..aku pun xbrapa nak faham apa kaitan tajuk dgn cerita dgn kasut..haha..kena tgk lagi sekali kot baru nak faham..yang aku faham, apa-apa pun, family perlu diutamakan..xkira la seteruk mana pun parents kita..jangan ikutkan hati dan perasaan hanya kerana cinta..korang p la tgk eh kalau nak faham lagi...

overall aku kasi 3 setengah bintang out of 5..tu pun sebab aku suka lawak yg mmg buat aku gelak puas2..smpi berair mata.. :D


aku: xsabar nak balik rumah...dah 2 bulan xbalik...rindu tahap melampau dah ni...
adios~~
with įƒ¦
n@n@

No comments: