Thursday, April 08, 2010

kau yang ku cinta

debaran kian terasa...
kemunculannya pasti menjelma..
itu lah dia...

haha..dah macam apa...
urgh..tpi memang debaran nak present final year projek a.k.a Projek Sarjana Muda dah terasa..sekarang ni mmg aku cinta psm ni lebih dari yang lain...
tnggal 3 hari lagi...
12 April 2010
sistem belum sepenuhnya siap lagi...
tesis apatah lagi..
overview pun sama belum edit lagi...
yang siap hanya poster je..haha..bab mengedit gamba mmg laju...

semalam pegi tengok sesi bila aku present..memang dah agak..
aku kena sesi 1..8.30 pagi - 10.30 pagi..
oh..xsabarnya nak habis ni..lepas je pukul 10.30, aku xkisah dah nak jadi apa..
eh...xboleh...kena setelkan tesis pulak...mudah-mudahan lulus lah..xmau dah kalau kena repeat..huuu..

okay lah..lepas je setel PSM nih..aku nak pegi bejalan kejap b4 redi utk final...rehat sekejap xpe kan... =D
kawan2 3BCS & 3BCN...selamat berjuang!!
gud Luck!!
=)


aku: sekarang ni nak p makan pun dok pk 2, 3, 4 kali...sebab sayang sangat nak tinggal PSM nih...
:D



adios~~
with įƒ¦
n@n@

No comments: