Thursday, April 15, 2010

no idea

15 April 2010
Khamis..bermaksud dah masuk hari ke-3..
alhamdulillah..hati dah semakin tenang...
dah mampu berfikir mana yang baik..mana yang buruk...
susah jugak bila dah jadi macam ni...tapi aku tahu ini yang terbaik...
semoga hati aku lebih tenang dan tabah selepas ini..
sampai bila mesti jadi macam ni??
aku pun xde jawapan tu...mungkin sampai hati aku terbuka kembali...
sampai hati aku ikhlas...
sampai aku betul-betul yakin yang aku tak akan disakiti lagi...
sampai aku rasa diri aku dihargai sebagai seorang perempuan...

untuk semua yang banyak bagi semangat...
thanx..korang cakap aku mesti boleh...
tapi aku xtahu sampai bila aku boleh...
susah sangat sebenarnya... T_T
insyaAllah aku cuba yang terbaik...

lately ni entry semua emosional..
sebab diri sendiri pun tengah serabut...
nak pergi menenangkan hati, hari ni ada test akhir..b4 final..
ada presentation jugak...
mungkin lepas ni kot..
sarah dah bunyi2 nak ajak gi pancing lah...gym lah...almaklumlah..xlama lagi nak keluar dari UMP nih...
haha..semua benda nak merasa kan...
=)
mudah-mudahan hati aku akan cepat terubat...


aku: ada sapa2 mau ikut pergi berkelah kat Pancing???

adios~~
with įƒ¦
n@n@

1 comment:

said...

gym ptg ni jgn lupe kengkawan! wee~~