Friday, August 17, 2012

puasa dan raya.

niat di hati nak mengupdate cerita di bawah..tapi idea nak tulis pasal tu tak keluar pulak..sebab raya dah nak dekat..feeling raya tu yang lebih..lepas raya baru cerita pasal tu boleh tak...boleh aje lah kan..belog aku, maka suka hati aku nak tulis apa..

kalau sebut raya, ada la rasa sedih sikit-sikit..sebab banyak benda yang jadi bila dekat dekat nak raya ni..tak kisah lah yang happy ke..yang tak happy ke..memori tu mana boleh lupa kan..there's thing that i should not remember but when raya is just around the corner, suddenly it comes..i should forgive that person, but till now, that-hate-feelings always there..haish..orang nak raya patut happy kan..since i think this raya will be most exciting raya.. :) :) :) maka perlu ceriakan diri..dan juga sebab beberapa jam lagi nak balik kampung..yeay! nak jumpe kelabu kesayangan..

Ramadhan dah nak habis..Alhamdulillah..dapat berpuasa dengan tenang..walaupun ada jugak la anasir-anasir yang sentiasa nak menggugat kesabaran diri ini..tapi berjaya bertahan dengan sebaik mungkin..semoga kesabaran ini akan terus kekal dalam diri aku untuk beberapa waktu..sampai bila? tengok la lepas raya ni macam mana..maka, untuk sesiapa yang baca belog aku ni..especially you yang selalu tiap-tiap hari suruh i update belog...

aku nak ucapkan selamat hari raya..maaf zahir dan batin kalau ada tersalah kata..terkasar dalam berbicara..terpukul kat mana-mana kan..biasalah, kadang tangan aku ni tak boleh duduk diam.. :D
semoga beraya dengan gembira disamping family tercinta..jemput la datang beraya kat rumah..dekat je perak tu..naik flight 10 minit dah sampai...haha


tweettweet : semakin hari semakin.......

No comments: