Tuesday, October 05, 2010

22-25.

selamat malam semua. eh. ke selamat petang. ah. tak kisah la kan.
erhm. hari ni nak cerita pasal apa eh. 
tak ada cerita pun. tapi tangan ni dah gatal nak menulis. so, terus saja la bukak blog ini.

eh. sekarang sana sini tengok dalam facebook orang ni bertunang. orang tu bertunang. sana sini semua nak bertunang. hehe. tak puas hati pulak. takde lah. cuma gembira untuk mereka-mereka yang dah bertunang. semoga mereka bahagia la. hujung tahun ni jugak ada sedara aku yang nak kawin. abang yana. hah. adik beradik dia semua dah lepas. ko bila pulak yana? haha. kita ni selalu berangan macam-macam. tak habis berangan.

itu tak kisah la. selalu kan kalau yang sulung tu dah kawin. mesti la makcik makcik pakcik pakcik sebuk tanya yang adiknya pulak kan. abang aku dah dekat 2 tahun kawin. nasib baik takde lagi sedara mara yang bertanya. tapi yang tak tahan jiran pulak yang terlebih ambik berat. aduhai. susah gini kalau balik rumah.
itu nasib aku takde kat rumah. balik bercuti terperap dalam rumah. ni dah nak habis belajar. macam mana?
makcik. saya muda lagi. baru 22. belum pun 25. kalau 25 saya takde calon, baru makcik tolong carikan. boleh? ok la tu. target 25. target 30 jenuh kot.
haha. ada jugak kena berleter karang.



aku: demam dah kebah. selsema pulak muncul.



adios!!
with įƒ¦
n@n@

3 comments:

sukemakan said...

samela kite
tp ni bukan jiran yg tanya
mertua akak yg tya
tp nk buat mcm mane
slagi xkawen
slagi tu la org dok tya2
buat mcm nk kiamat da kalu x kawen2
susah kan
kite rilek2
dorg lak kecoh2
hehe

Siti Farhana said...

haha.
nak buat macam mana kan.
diorg caring dengan anak dara mcam kita nih.
sabar je lah.
jarang ada kat rumah, balik rumah, itu lah modalnya. :D

Robot | Sakti said...

kalo nak kahwen, jangan lupa ajak deng.
InsyaAllah deng sampai.

:)


Merapu tapi bukan Mengampu