Friday, October 01, 2010

final paper.

dengan ini secara rasminya jadual peperiksaan saya untuk semester ini telah keluar.
dan diumukan. paper terakhir saya pada 16 November 2010.
yer 16 November. 17 tu Hari Raya Haji yer.
sekali seumur hidup kot macam ni. perasan duduk oversea pulak. konon raya diperantauan. walaupun hanya raya haji. raya tetap raya jugak weh. berkumpul lagi adik beradik. sedara mara. nak pergi beraya lagi. haha.

okeh. itu masalah pertama. masalah kedua. nak balik sape nak ambik.
mama cakap abang boleh datang ambik. tapi hujung minggu. takkan nak tunggu hujung minggu kot. itu konfem-konfem memang beraya kat UMP la jawabnya. lepas tu barang dah la banyak ni. mau satu van kena angkut. abang nak datang naik satria. ada jugak yang pos barang dulu nih. haha. dah gelak-gelak dah dengan mama. saya tak sanggup nak tunggu lama-lama dah kat sini. saya mahu balik rumah cepat. walaupun sebenarnya sayang nak tinggalkan UMP ni. hmmm....

eh. kenapa tulis 'saya' pulak malam ni. abaikan. ini hormon tak stabil.
hmmph..



aku: lebih suka melayan blog dari melayan facebook.


adios!!
with ღ
n@n@

6 comments:

Robot | Sakti said...

wow.
dah kuar dah jadual exam.
gud luck for exam :)
(padahal lambat lagi)

Y a N a said...

hahaha..xpyh balik raye la ko weh..raye la konon2nye cam kat oversea..hahah..
alaa..pos je brg 2..aku dlu pn pos gak..gedik kan..pdhl umah dekat je..heheh

Nurul Ain said...

gud luck final exam..

ain pun ske layan blog..facebook tak pernah buat ape2 pun..=)

Siti Farhana said...

robot|sakti:
haha. nnti nk dekat exam wish skali lagi yer.


yana:
malas nk angkut pegi pejabat pos.
berkotak kotak kot.
tengok la sape yg rjin nk dtg amik aku nnti. huhu.


ain:
hehe. lmbat lagi final ni ain.
:D
tu lah kan. layan blog lagi best kdang2.

Shino said...

exam ke?ahaks..gud luck...

Siti Farhana said...

yer. exam la...
nak kena?? haha