Tuesday, October 19, 2010

tulip.

walaupun baru 2 hari tak menulis. rasa rindu dah dekat blog nih.
owh. semalam aku ada test discrete yang kedua. so, haruslah hujung minggu lepas aku kena studi kan. online, blogwalking boleh. nak menaip entry tu malas sikit. :D
hujung-hujung semester ni banyak lah kerja-kerja nak kena submit. dengan presentation semua kan.
tak sampai sebulan je lagi aku akan meninggalkan bumi Gambang ni.
sedih. lepas ni dah tak bergelar pelajar dah.

masa konvo hari tu kan banyak kedai jual bunga-bunga. nak buat hadiah kan.
cantik memang cantik. tapi aku bukan penggemar bunga hidup. dan juga bukan penggemar bunga ros. aku tak tau kat mana diorang cakap bunga ros tu wangi. huhu. serius. even aku tengok bila dah gubah-gubah bunga tu, memang la nampak cantik. tapi sekadar cantik je la aku tengok. bila tengok orang dapat bunga banyak-banyak macam best je. tapi aku pikir, nak buat apa nanti dengan bunga tu. orang cakap buat jadi bunga kering. lepas tu? nak simpan kat mana? aih. kalau dah tak minat tu, macam-macam jugak kan. tapi, kalau orang bagi, aku akan hargainya jugak. ataupun kasi bunga plastik. boleh jugak aku buat hiasan. :D

satu-satunya bunga yang aku minat tulip jer. wah. demand kan aku ni. nak bunga yang takde kat malaysia. serius. aku selalu terbayang kalau aku sorang-sorang berdiri tengah-tengah ladang bunga tulip. warna-warni. angin sepoi-sepoi bahasa. ohh. best nye. tapi boleh berangan je la kan. nak pergi betul-betul entah bila dapat. jangan tanya kenapa aku minat tulip. aku pun tak tau. tapi aku memang minat.


macam ni la aku nak. cantik kan. kan.
sumber: google.com


aku: eh.eh. aku konvo nanti nak jugak bunga tau. walaupun takde tulip.
*banyak aku kena tuntut nanti :D



adios~~
with įƒ¦
n@n@

8 comments:

Robot | Sakti said...

bagi bunga tahi ayam pom ok kut.
:P

Yasmint said...

nnt aku buat tulip snd nk?
tp pkai kertas je la...x mmp nk bw dr sana~
hehehehee:)

Y a N a said...

ceit..kate xnak bunga..xpyh la mintak bunga..hahaha..
tp kan weh..konvo tanpa bunga..tak berseri tau..huhu..
aku dah ade experience nih..dgr ckp aku k..hahaha

Siti Farhana said...

robot|sakti:
xnak la bunga tahi ayam.haha.
bunga matahari bleh diterima lagi.
:D



yasmint:
xkisah lah. jnji buat lawa2. tak pun ko beli bunga tulip yang kayu tu ke. haha.

Siti Farhana said...

yana:
haha. kalau aku tak mintak pun, konfem ramai yang bagi nanti. dah tau dah. :D
baiklah cikgu. aku dgr ni. :D

Y a N a said...

cess..pasan gilo..hahaha..
bunga mahal weh..kalo ko sponsor aku g gambang..aku blnje ko bunga 1 kuntum..heheh

Anna Boleyn said...

ha'ah ekceli tulip lagi cantik kot dr bunga ros. :) tp klu dpt bunga ros pon dah suka.. :)

Siti Farhana said...

yana:
hahah. aku rasa klu aku blanja ko lgi byk dri bunga sekuntum kot. :D



anna boleyn:
haha. itu lah. klu dpat, gembira je. :D