Saturday, October 16, 2010

tawaran.

semalam aku dapat fon call dari staff unit pentadbiran UMP.
offer untuk L.I sem depan. katanya ada projek dengan mufti pahang. macam mana tah.
tapi dia nak student komputer untuk buat projek itu.
kalau berminat boleh pergi interview isnin nanti.

hmmph. bukan aku tak nak. tapi dah konfem la kan nanti kerja dekat UMP.
bukan taknak duduk UMP dah. cukup lah aku merantau jauh 3 tahun nih. haha.
nak duduk dekat dengan rumah pulak. buat sementara waktu. nanti kalau dah kerja betul-betul mana tahu kalau kena kerja tempat jauh lagi kan..kan..kan..


aku: isk. tak dapat lagi tempat nak praktikal ni.


adios!!
with įƒ¦
n@n@

6 comments:

Robot | Sakti said...

jangan praktikal kat aku.
tak best.

hehehehe

Siti Farhana said...

ko praktikal kat mana?

izzah said...

ko xtry mntk kt tmpat aku li ke siti?

http://www.mykita.com.my/about_us.html

senarai company2 yg ada kt kulim hi tech

Siti Farhana said...

izah:
ade try. tpi xde respon pun lagi zah.
huhu.

Shino said...

laa..ape slhnye...dpt ilmu ckt2 kt c2...jgn lps pluang...

Anna Boleyn said...

uhuk uhuk samalah..tak dapat lagi tempat praktikal.