Tuesday, October 26, 2010

header tercantik.

aku telah di tag.
2 orang sekali tag aku untuk contest yang sama. haih. semangat suruh aku masuk.
ditambah pulak sekarang ni mood nak update blog malas. asignmnt menggunung perlu disetelkan.
tapi dah bangun awal pagi ni. setelkan tag ni dulu.
oh. aku telah di tag oleh yana - as usual my sedara.
dan sorang lagi kawan aku a.k.a classmate aku kat ump dulu - en.shino.

contest kali ni ialah 'Pertandingan Header Tercantik'.
anjuran dari blog ALIENELLIZ.


header yang aku guna sekarang ni hasil rekaan en.shino.
dah kata dia kawan kan. hehe. again, credit tu en.shino.
for me. aku suka la banner ni. tambah aku suka main gerak-gerak cursor tu kat banner di kala bosan. haha. takde keje kan. benda tu pun boleh buat main. :D

oh. inilah banner yang aku guna. sama je macam kat atas tu kan. tapi saja nak promote lagi kat sini. =)



antara syarat contest ni kena tag lagi 3 orang. dengan itu aku nak tag:-

1) ijan
2) norazliza
3) sara

sekian saja contest kali ni. segala info dan syarat penyertaan untuk contest ni boleh la klik kat nama blog ALIENELLIZ atas tu yer. senang & simple je. :)



aku: kembali menghadap coding php. =_=



adios!!
with ღ
n@n@

3 comments:

Anonymous said...

orite..email dh dpt..thanks sbb join..=)

Shino said...

waa...dpt credit lg..ahaha..welcome2...yup...tlg mnolong kwn...ape slhnye...x- classmate kn...hehehe...

Anna Boleyn said...

waaaaa..nk join boley nggak? hehe :)